Sagsbehandler til folkeregistret med fokus på effektiv borgerbetjening i Hedensted

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du vores nye kollega til folkeregistret?

Vi søger en engageret og struktureret sagsbehandler til vores folkeregister, hvor du vil få en central rolle i at sikre en effektiv og professionel sagsbehandling inden for folkeregisterområdet, sygesikring samt opgaver i forbindelse med valg. Du vil dele disse opgaver sammen med en dygtig kollega. Du vil ligeledes skulle være en del af vores frontteam, som betjener kommunens borgere i relation til pas, kørekort, MitId og meget mere.

Om jobbet og opgaverne

Opgaverne i Folkeregistret handler blandt andet om sagsbehandling i forbindelse med borgernes flytninger, ind- og udrejser m.m. 

Folkeregistret er et vigtigt omdrejningspunkt for kommunen, da man både varetager en forebyggende og kontrollerende indsats, for at sikre korrekt bopælsregistrering i CPR. Du vil derfor skulle træffe afgørelser og vejlede borgere og samarbejdspartnere om folkeregister- og sygesikringsspørgsmål.

I forbindelse med kommunal-, regions-, folketings- og EU-valg har Folkeregistret opgaven i forbindelse med brevstemmer. Du vil derfor også skulle løse en del opgaver i den forbindelse.

Udover sagsbehandlingsopgaverne på folkeregisterområdet, vil du blive en del af vores frontteam, hvor vi bl.a. betjener borgerne i forhold til pas, kørekort, MitId m.m. 

Vores forventninger til dig

Vi søger en kollega, der har erfaring indenfor området eller anden relevant erfaring inden for offentlig administration. 

Du skal være serviceorienteret og have lyst til at tale med mange forskellige mennesker i forskellige livssituationer. Det er vigtigt, at du kan træffe afgørelser og formidle det til borgerne.

Det vil være en stor fordel, hvis du arbejder struktureret og kan håndtere flere opgaver samtidig. 

Derfor skal du vælge os

Vi kan tilbyde dig et spændende og udfordrende job, på en arbejdsplads med mange forskellige funktioner.

Du vil i høj grad få mulighed for selv at planlægge løsningen af dine arbejdsopgaver.  

Du får mulighed for at blive en del af et uformelt og inspirerende arbejdsmiljø, hvor samarbejde og hjælpsomhed er vigtige nøgleord.

Vi har flekstid og en god kantineordning. 

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelse efter gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle kvalifikations- og funktionsløn.

 

Har du spørgsmål

Du er velkommen til at kontakte leder af Borgerservice, Jette Pedersen på telefon 29 29 45 92 eller borgerservicekonsulent Mette Pedersen på telefon 79 75 51 35.

Ansøgning

Ansøgningsfrist er søndag den 17. november 2024.

Vi forventer at holde samtaler onsdag den 27. november 2024.

Om os

Borgerservice i Hedensted består af 23 dygtige og engagerede medarbejdere, der løser opgaver af meget forskellig karakter. Borgerservice omfatter bl.a. betjening af kommunens hovednummer, bevilling/udbetaling af sociale ydelser, opkrævning af kommunens tilgodehavender, udstedelse af pas og kørekort og meget mere.

Der er sjældent at to dage er ens. Vi forsøger at hjælpe hinanden på tværs af afdelingen, når der er behov for det. Vi gør os umage for at give borgerne en god betjening. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hedensted Kommune, Niels Espes Vej, 8, 8722 Hedensted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 17-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6131092

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet