BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at give kunderne god service, og opleves du af andre som løsningsorienteret? Kan du lide tanken om at bekæmpe madspild og gøre en forskel for miljøet, så er du måske den, vi mangler i vores kundeserviceteam?
Om jobbet
Vi søger en Kundeserviceassistent til vores kundeserviceteam, der, I samarbejde med det øvrige Salgs- og serviceteam, kan forestå de daglige opgaver med telefonbetjening, debitoroprettelse og kundeservice. Du får reference til Daka ReFoods kundeservicechef og vil få tre kolleger i kundeserviceteamet. Dine nærmeste kolleger vil, foruden kundeserviceteamet, være vores salgskonsulenter og transportafdelingen.
Vi sørger for en grundig oplæring og indføring i opgaverne, hvor du også bliver sat godt ind i virksomheden og vores servicekoncept. Du kommer bl.a. med ud at køre med en af vores chauffører, der afhenter madaffaldet og har en dag med en af vores salgskonsulenter ude ved kunden.
Arbejdstiden er som udgangspunkt fra kl. 8-16, og den ugentlige arbejdstid er 37 timer.
Dine primære opgaver som Kundeserviceassistent vil være:
- Planlægge og udføre kundeopfølgning
- Telefonbesvarelser og diverse kundeforespørgsler på mail
- Debitoroprettelse
- Kontrakthåndtering herunder oprettelse og opfølgning
- Oprettelse af tilmeldinger samt opfølgning herpå
- Opsigelser fra kunder
- Backup til ReFoods salgskonsulenter (kundeopfølgning og ad hoc-opgaver)
- Rettelser til debitor stamdata og følgesedler.
Løsningsorienteret kundeserviceassistent, der får afsluttet opgaverne
Din baggrund kan være fra salg, kundeservice eller andet relateret arbejde. Din indstilling er dog det vigtigste. Som person er du serviceminded og ser muligheder frem for begrænsninger. Det er din fornemmeste opgave at hjælpe kunderne, hvorfor du også er løsningsorienteret inden for de rammer, der er tilgængelige. Dit arbejdstempo er højt, og du trives med at ekspedere en masse opgaver i løbet af arbejdsdagen. Du er desuden vedholdende og giver ikke op på trods af eventuelle forhindringer eller modargumenter. Det betyder også, at du ikke nødvendigvis accepterer et nej, da du er undersøgende på, om der kan findes en løsning. Sidst men ikke mindst god til at afslutte dine opgaver.
Hvem er vi?
Daka Denmark A/S har fire forretningsområder: Daka Sarval A/S, Daka SecAnim A/S, Daka ecoMotion A/S og Daka ReFood A/S. Derudover hører datterselskabet Konvex AB, Sverige under Daka Denmark A/S.
Daka Denmark A/S er en del af den internationale SARIA-koncern og producerer kvalitetsingredienser til dyrefoder, akvakultur, industriel anvendelse, energisektoren og landbrugssektoren. Daka udbyder også en lang række serviceydelser til landbrugssektoren og fødevareindustrien. Dakas råvarebase består primært af animalske biprodukter og organiske restprodukter. I Daka ReFood tilbyder vi tilmelding til Daka ReFoods ordning, hvor vi indsamler madaffald og brugt fritureolie, som vi omdanner til grøn energi og biodiesel.
I Daka Denmark A/S præges kulturen af en åben, ligeværdig og uformel kommunikation. Daka Denmark A/S ønsker at være en god og attraktiv arbejdsplads med engagement og initiativ, gensidig tillid og en god korpsånd. Kendetegnet ved Daka Denmark A/S er, at de ansatte trives og bliver hos virksomheden i mange år. Læs mere på www.daka.dk.
Er jobbet noget for dig?
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Kundeservicechef, Maria-Louise Dalby Buhl, på mobil: 5156 4641 eller mail: mdb@daka.dk. Vi ser frem til at modtage dit CV og din ansøgning, hvori du blandt andet beskriver din motivation for at søge jobbet, og hvad der gør dig til en god Kundeserviceassistent . Upload dit CV og din ansøgning via linket, senest den 8. december, hvorefter vi indkalder til samtaler. Vi behandler alle ansøgninger fortroligt – og ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Daka Denmark A/S, Lundagervej, 8722 Hedensted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947499