Interim bogholder søges til vikarrolle i Hedensted - vær med til at sikre daglig drift i VVS-branchen

dato

Er du skarp til bogholderi og har flair for detaljer? Har du lyst til at blive en del af en virksomhed med rødder i VVS-branchen? Vi søger en interim bogholder på vegne af en af vores kunder i Hedensted. Der er tale om et vikariat på 3-6 måneder, hvor du vil spille en vigtig rolle i virksomhedens daglige drift.

Vores kunde er en veletableret virksomhed i VVS-branchen, der leverer løsninger og produkter af høj kvalitet. Med en travl hverdag har de brug for en struktureret og engageret bogholder til at hjælpe med at sikre korrekt og effektiv administration af leverandørfakturaer og andet tastearbejde.

Arbejdsopgaver

  1. Administration og håndtering af leverandørfakturaer.
  2. Tastearbejde og opdatering af data i økonomisystemer.
  3. Assistere med diverse bogholderiopgaver og administrative rutiner.
  4. Bidrage til en glidende hverdag i økonomiafdelingen.

Faglige kvalifikationer

  1. Erfaring med bogholderi – gerne med fokus på leverandørfakturaer og tastearbejde.
  2. Kendskab til økonomisystemer og generelt flair for IT.
  3. En struktureret tilgang til opgaver og evne til at arbejde selvstændigt.
  4. Erfaring fra lignende stillinger er en fordel, men ikke et krav.

Personlige kvalifikationer

  1. Du er detaljeorienteret og grundig i dit arbejde.
  2. Du trives med rutineprægede opgaver og kan holde fokus.
  3. Du er ansvarsbevidst, serviceminded og en god teamspiller.
  4. Du har et positivt mindset og motiveres af at gøre en forskel.

Særlige forhold

  1. Et spændende vikariat i en dynamisk virksomhed med højt tempo.
  2. Mulighed for at arbejde i en branche, hvor kvalitet og engagement er i højsædet.
  3. En hverdag med varierende opgaver og tæt samarbejde med kolleger.

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Sarah Schelke, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket "SAS-VHB-U47.

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato
  4. Referencepersoner og kontakt oplysninger for seneste ansættelser

Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette dig.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6153455

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet