Bliv arbejdstidsplanlægger i et dedikeret team hos Specialområde Autisme i Hedensted

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Specialområde Autisme i Hedensted søger ny kollega.

Har du lyst til at arbejde sammen med dedikerede, engagerede og kompetente kollegaer, hvor ordentlighed er indbegrebet af dagligdagen? Kan du se dig selv som arbejdstids-planlægger? Så har vi måske et job til dig.

Vi søger dig, der udviser ordentlighed, tillid og forståelse – både i din relation til borgerne samt i din funktion som arbejdsplanlægger. Du vil arbejde tæt sammen med vores anden arbejdstidsplanlægger, og dine primære opgaver vil være at planlægge arbejdstider, for ca. 50 medarbejdere.  Ud over arbejdstidsplanlægning vil der indgå andre administrative opgaver i din funktion.

Specialområde Autisme hører under socialområdet i Region Midtjylland. Hedenstedafdelingen er en spændende arbejdsplads med en tværfagligt sammensat medarbejdergruppe med bl.a. pædagoger, socialrådgivere, ergoterapeuter, social- og sundhedsassistenter og omsorgsmedhjælpere. Som ansat hos os, bliver du en del af en arbejdsplads med fokus på faglighed, udvikling og samarbejde.

Dine opgaver:
•    Udarbejde arbejdstidsplan
•    Tilpasning af arbejdstidsplan og afdække vikarbehov
•    Overordnet kontakt til vikarer og vikarbureauer
•    Udarbejde grundrul og justering heraf 
•    Indberetning af afvigelser og godkendelse af ugentlig arbejdstidsplan
•    Normtimeopgørelse efter hver normperiode
•    Ferieplanlægning
•    Tilrettelægge arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejderne og koordinering af disse
•    Medvirke til at videreudvikle den gode planlægning og implementering af MyPlan
•    Øvrige administrative opgaver

Vi ønsker, at du:
•    Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund f.eks. socialfaglig, kontoruddannelse eller andet
•    Har lyst til at blive en del af et specialiseret område, bidrage til at opretholde vores fagligt høje niveau - og brænder for samarbejdet omkring borgernes trivsel
•    Har indgående kendskab til arbejdstidsregler
•    Har viden om og anvender overenskomstaftaler og lokalaftaler og sikrer, at de overholdes for forskellige faggrupper
•    Er sparringspartner for ledelsen og understøtter ledelsesindsatser
•    Er loyal over for fælles beslutninger og handler derefter
•    Er optaget af at samarbejde og understøtte hinanden i fællesskab
•    Er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt
•    Er struktureret, har overblik og træffer gode beslutninger – også når der er pres på

Det er en fordel hvis du har kendskab til PDC vagtplan, Shareplan og Sensum

Du bliver en del af en organisation, hvor vi er nysgerrige og vægter fagligheden højt. Vi prioriterer at søge ny viden og inspiration, uddanne og udvikle os løbende. 

Vi kan tilbyde dig:
•    En stilling på 37 timer med arbejdstid fra kl. 7-14.30
•    Engagerede og gode kolleger, som brænder for at gøre en forskel for borgerne
•    En arbejdsplads, hvor vi sætter fokus på alt det, som vi kan sammen, og hvor vi ser et stærkt arbejdsmiljø som en fælles indsats 
•    Vejledning og støtte fra vores Sekretariat

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem din faglige organisation og Region Midtjylland og aftaler om Ny Løn.

Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Jane B. Kristensen tlf.: 40466213, Claus Jespersen tlf.:29127416 , eller tilbudsleder Lind Einarsdóttir tlf.: 51421957.

Vi holder samtaler løbende.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Hedensted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Bækketoften 2 c, 8722 Hedensted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6112175

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet